Kim jestem, dokąd zmierzamy… nie, to nie tego typu tekst. Przynajmniej w teorii, a jak jest w praktyce?

Praktyka wygląda następująco, od ponad piętnastu lat uprawiam sprzedaż, marketing i fotografię z domieszką IT. Brzmi dziwnie, ale kiedy zaczynałem się tymi sprawami interesować nie przypuszczałem jaki będzie tego finał. Zbierając doświadczenia od przedstawiciela handlowego w dużym koncernie po zarządzanie marketingiem w kilku firmach.

Dziś dbam o to, by esklepy były przyjazne użytkownikowi – od wyglądu przez funkcjonowanie po komunikację z klientem. To doskonały sposób na wykorzystanie nabytych doświadczeń interdyscyplinarnych i całkiem niezła „zabawa”. Wyobraź sobie, że przesunięcie w górę i zmiana kolory guzika dodaj do koszyka może poprawić obroty sklepu o kilkanaście tysięcy rocznie. Odpowiednio napisane teksty na stronie też nie są bez znaczenia – budują zaufanie do marki, albo w przyjazny sposób pokazują zalety oferowanych towarów i usług.

Ktoś kiedyś określił moją pracę jako „sklepowe rewolucje” – daleki jestem do porównywania siebie do autorytetów kulinarnych – ale to chyba najprostsza forma określenia tego co robię. Dbam o to, by Twój biznes miał się lepiej – wprowadzając drobne zmiany, czasami urządzając ogromną rewolucje właśnie.
Robię wszystko, aby strona www sprzedawała lepiej. Osiągam to dzięki analizie zachowania internautów, kampaniom AdWords, optymalizacji czasu ładowania stron, Content Marketingu, z powodzeniem stosuję też mechanizmy SEO i SEM. Nie sprawię, że Twoja strona jutro będzie na szczycie Google, ale wiem co zrobić, by była lepsza od innych. To wiedza i doświadczenie zbierana od ponad dekady zostają oddane do Twojej dyspozycji.

Ciężko tu o jednoznaczną ofertę, ale większość fotografów, którzy zwracają się do mnie potrzebuje pomocy i wsparcia nie tylko w stworzeniu strony www. Pomagam im również w zlokalizowaniu ich firmy na mapie, uczę „mądrego” tworzenia treści, doradzam w budowaniu ofert, przygotowuję mailingi i tworzę strategie dotarcia i komunikacji z klientem. Wszystko to brzmi mądrze i dumnie – ale po prostu – pomagam budować Twój biznes.

Ciężko pewnie będzie opisać moje kwalifikacje, ale chcę Ci pokazać kilka fajnych, myślę, rzeczy:

Certyfikowany Partner Google co to oznacza?

Oznacza to, że należę do wąskiego grona ekspertów zajmujących się ekosystemem Google. Poziom wiedzy i doświadczenia jest monitorowany przez Google i weryfikowany. Aby otrzymać taki status należy rokrocznie przechodzić szereg egzaminów, a kampanie, które się tworzę muszą spełniać konkretne cele efektywności. Innymi słowy Google potwierdza, że mam zawsze aktualną wiedzę, a kampanie który tworzę – działają.

Microsoft Advertising Certified Professional

Microsoft Advertising Certified Professional to certyfikacja, która potwierdza wiedzę i umiejętności w dziedzinie reklamy online oraz wykorzystania platformy Microsoft Advertising. Program ten jest skierowany do profesjonalistów marketingu, reklamy oraz osób zajmujących się kampaniami reklamowymi w internecie.

W ostatnim czasie szlifowałem swoje kwalifikacje tu:

2023 – Microsoft Advertising Certified Professional
2023 – Google Partner
2023 – SEO Expert – Certyfikacja Papa SEO
2022 – Certyfikat Google Ads z reklamy w sieci reklamowej
2022 – Certyfikat Google Ads z reklamy wideo
2022 – Certyfikat Google Ads z reklamy aplikacji
2022 – Certyfikat Google Ads z kreacji
2022 – Grow Offline Sales Certification
2022 – Certyfikat ze zwiększania sprzedaży offline
2022 – Egzamin certyfikacyjny z optymalizacji wygody użytkowników komórek
2022 – Google Analytics Certification
2022 – Certyfikat Google Analytics
2022 – Certyfikat z reklam produktowych
2022 – Certyfikat Google Ads z reklamy w sieci wyszukiwania
2022 – Google Umiejętności Jutra
2022 – Konferencja SEO & Content Camp 2022
2022 – POLAND & CEE RETAIL SUMMIT 2022
2022 – Google Digital Workshops – Google for Retail
2019 – I Love Marketing – Największa Konweniencja branży marketingowej w Polce
2019 – Agile Silesia 2019 #2: Scrum doesn’t work, let’s Kanban!
2019 – Agile Silesia 2019 #1: Lego Scrum
2018 – I Love Marketing – Największa Konweniencja branży marketingowej w Polce
2017 – I Love Marketing – Największa Konweniencja branży marketingowej w Polce,
2016 – Warsztaty SEO dla Agencji i Webmasterów,
2015 – Google Analytics Akademia MaxRoy,
2015 – Indywidualne szkolenie z trenerem AdWords,
2014 – AdWords – skuteczna promocja w sieci. Warsztaty praktyczne,
2013 – Google Analytics – jak badać efektywność działań w Internecie,
2013 – Wykorzystanie WEB usability,
2013 – Skuteczne zarządzanie wiedzą za pomocą narzędzi internetowych,
2013 – Tworzenie kampanii marketingowych,
2013 – Zmiany technologiczne w przedsiębiorstwie – pakiet szkoleń specjalistycznych,
2012 – Metodologia wystąpień publicznych, praca i kontrola grupy
2012 – Nowoczesne techniki sprzedaży stosowane w handlu, z profesjonalną obsługa klienta
2012 – prawo handlowe, nowoczesne technologie w handlu, kasy fiskalne i podatki – warsztaty
2010 – Pakiet szkoleń z zakresu technik sprzedaży, budowania relacji, negocjacji
2007 – Certyfikaty Europass potwierdzające wiedzę z zakresu informatyki
2007 – Praca w agencji reklamowej AdFab w Plymouth (Wielka Brytania) – opracowanie materiałów dla Marynarki Jej Królewskiej Mości i GirlsAloud

Pora zadać sobie pytanie, czy potrzebujesz mojej wiedzy i czy chcesz bym pomógł Ci z:

  • stworzeniem stron www, oczywiście w wersji mobilnej – jakby to pozostawiało jakieś wątpliwości.
  • dopasowaniem strony do blisko 200 zasad, wytycznych i zaleceń jakie stosuje Google do oceny stron
  • napisaniem ciekawej treści – zatrzymującej odbiorców na dłużej
  • pisaniem tekstów przyznanych wyszukiwarce
  • porad w zakresie pozycjonowania strony i obrazów (tak, grafiki też można pozycjonować)
  • doborze kanałów dotarcia do odbiorców
  • wyborze oferty hostingowej (jeśli jej potrzebujesz)
  • wiedzy z zakresu wyciskania 100% jakości grafiki przy zachowaniu szybkości ładowania
  • budowania twojej strony tak jak supermarketu – wpadasz po chleb a wynosisz cały koszyk…
  • zbudowania sytemu rezerwacji i automatycznych mali do obsługi klientów
  • organizacji i porządkowania informacji o Twojej firmie w Google
  • pomocy w tworzeniu jasnej i atrakcyjnej oferty
  • pomocy w prowadzeniu strony, organizacji konkursów czy wiedzy prawnej związanej z obecnością w sieci

Wiesz już chyba wszystko na mój temat (no, może poza tym, że uwielbiam serniczek), teraz pora bym ja dowiedział się czegoś o Tobie. Możesz do mnie napisać na FB, możesz też wypełnić ten krótki formularz – odezwę się do Ciebie sam.

Z góry tylko uprzedzę, że mając mnóstwo pracy i świetnych klientów, którzy potrafią o 22:00 wrzucić mi ciekawe zadanie do zrobienia – mogę odpowiedzieć z opóźnieniem. Generalnie odpowiem zawsze, czasem po 2 godzinach, czasami po dwóch dniach.

Jest jeszcze jedna ważna sprawa – ze względu na ogromną ilość wiadomości czas odpowiedzi na maile może być nieco wydłużony. Jeśli nie odpiszę od razu, nie przejmuj się, oznacza to tylko tyle, że odpowiedź możesz otrzymać w ciągu kilku dni. Nie patrz też proszę na godziny odpowiedzi, bo czasami są zaskakujące 🙂

  • To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.